Pērkot jaunu vai lietotu Citroën automašīnu, jūs varat iegādāties arī CITROËN pagarināto garantiju. Tā nodrošina jūsu automašīnas rezerves daļu, remontdarbu un citām izmaksām līdzīgi kā sākotnējā CITROËN jauna automašīnas garantija. CITROËN pagarinātā garantija stājas spēkā, kad beidzas jauna automašīnas garantija. Varat izvēlēties vienu no trim piedāvātajiem variantiem atkarībā no savām vēlmēm un braukšanas paradumiem:
Pagarinātā garantija ir ekonomisks veids, kā nodrošināties, lai nākotnē braukšana ar auto noritētu bez raizēm, un varētu prognozēt ar automašīnu saistītās izmaksas pēc tam, kad jauna automašīnas garantija ir beigusies.
Citroen Modelis | 4 gadi vai 100 000 km | 4 gadi vai 120 000 km | 4 gadi vai 150 000 km | 5 gadi vai 100 000 km | 5 gadi vai 120 000 km | 5 gadi vai 150 000 km |
C3 | 160,00 | 190,00 | 250,00 | 220,00 | 270,00 | 360,00 |
C-Elysee | 140,00 | 190,00 | 330,00 | 240,00 | 310,00 | 420,00 |
C4 Cactus | 160,00 | 190,00 | 250,00 | 220,00 | 270,00 | 360,00 |
C4 | 160,00 | 200,00 | 370,00 | 270,00 | 340,00 | 460,00 |
C4 Picasso | 270,00 | 330,00 | 430,00 | 380,00 | 460,00 | 610,00 |
Grand C4 Picasso | 270,00 | 330,00 | 430,00 | 380,00 | 460,00 | 610,00 |
Berlingo FG | 220,00 | 300,00 | 430,00 | 310,00 | 400,00 | 580,00 |
Jumpy Spacetourer | 220,00 | 300,00 | 430,00 | 310,00 | 400,00 | 580,00 |
Jumpy | 220,00 | 300,00 | 430,00 | 310,00 | 400,00 | 580,00 |
Jumper | 690,00 | 910,00 | 1310,00 | 950,00 | 1250,00 | 1790,00 |
Jumper | 690,00 | 910,00 | 1310,00 | 950,00 | 1250,00 | 1790,00 |
Visas cenas norādītas euro, t.sk. ar PVN 21 %
PAPLAŠINĀTĀS GARANTIJAS RG VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI
Definīcijas
Šajā līgumā (turpmāk tekstā "Līgums"), kas ietver arī Abonēšanas veidlapu, terminiem ar lielo sākuma burtu ir šāda nozīme:
Pārdevēja uzņēmums: Citroën pārstāvniecību tīkla dalībnieks, kas rīkojas Abonēšanas veidlapā norādītajā savā un AUTO-BON AC AS uzņēmuma vārdā.
Abonēšanas veidlapa: Īpaši Līguma nosacījumi, kas norāda Līguma parakstītājas puses, Transportlīdzekli un Līguma piemērošanas noteikumus.
Citroën pārstāvniecību tīkls: Uzņēmums, kas noslēdzis vienu vai vairākus Citroën pilnvarotās remontdarbnīcas līgumus ar AUTO-BON AC AS uzņēmumu un atrodas Teritorijā
Abonents: Klients, kurš ir parakstījis Līgumu, lai izmantotu turpmāk tekstā aprakstīto pakalpojumu priekšrocības, un kura vārds vai nosaukums norādīts Abonēšanas veidlapā.
Teritorija: Valsts, kurā Līgums ir abonēts, t.i., Latvijas Republika.
Transportlīdzeklis: Transportlīdzeklis, ko Teritorijā importējis AUTO-BON AC AS un uz kuru attiecas turpmāk tekstā aprakstīto pakalpojumu priekšrocības un kas atbilst Abonēšanas veidlapā norādītajiem transportlīdzekļa datiem.
1. pants - Mērķis
Līguma mērķis ir noteikt Paplašinātās garantijas pakalpojumu kopumu, kas jānodrošina Transportlīdzekļa Abonentam-īpašniekam vai Transportlīdzekļa nomniekam.
2. pants - Transportlīdzekļi, kuri ir tiesīgi izmantot Līguma priekšrocības
Garantija attiecas uz jebkuru transportlīdzekli, tai skaitā arī tādu transportlīdzekli, kura virsbūves pārveidojumus veicis AUTO-BON AC AS uzņēmuma ieteikts virsbūves speciālists, izņemot pārveidotus transportlīdzekļus vai sacensībās vai rallijos izmantotos transportlīdzekļus. Pārveidotu transportlīdzekļu gadījumā Līgums neattiecas uz pārveidotajām detaļām un iespējamiem bojājumiem, kuri varētu rasties šādu pārveidojumu rezultātā, kā arī uz jebkādām iespējamām apkopes darbībām, kādas varētu būt nepieciešamas šādu pārveidojumu gadījumā.
3. pants - Garantijas periods
Līgums tiek pārtraukts pēc derīguma termiņa beigām (60 mēneši). Šī perioda sākuma punkts ir transportlīdzekļa līguma garantijas sākuma datums.
Līguma ietvaros tā darbības ilgums netiek pagarināts nekādā veidā, ja veiktas jebkādas tādas iespējamās darbības, kādas aprakstītas 4. pantā "Pakalpojumi".
4. pants - Pakalpojumi
Klientam tiek nodrošināti šādi pakalpojumi:
4.1. Tehniskās darbības
AUTO-BON AC AS apmaksās rezerves daļu un remonta darbu izmaksas par šādiem pakalpojumiem ar nosacījumu, ka tie veikti Citroën pārstāvniecību tīklā Eiropas Savienības valstīs, kā arī turpmāk minētajās valstīs vai teritorijās: Apvienotā Karaliste, Albānija, Andora, Bosnija Hercegovina, Gibraltārs, Islande, Kosova, Lihtenšteina, Melnkalne, Monako, Norvēģija, Sanmarīno, Serbija, Šveice, Vatikāns, Ziemeļmaķedonija.
• Bojātas mehāniskas, elektriskas, elektroniskas, hidrauliskas un pneimatiskas detaļas, t.i. tādas detaļas, kas traucē Transportlīdzekļa normālu lietošanu saskaņā ar Lietošanas instrukciju, nomaiņa vai remonts, pamatojoties uz remontdarbu speciālista viedokli. Saskaņā ar tādiem pašiem nosacījumiem tiks nomainītas vai salabotas jebkādas citas Transportlīdzekļa detaļas, kuru bojājumi radušies iepriekš minēto detaļu bojājumu rezultātā.
Šo darbību laikā pēc AUTO-BON AC AS vai tā pārstāvja ieskatiem var tikt uzstādītas jaunas Citroën vai Citroën nomaiņas detaļas (exchange parts).
Līguma ietvaros nomainītā detaļa kļūst par AUTO-BON AC AS īpašumu.
4.2. Palīdzība uz ceļa
a- Ievads
Tāda bojājuma gadījumā, kas padara Transportlīdzekli lietošanai nederīgu, piemēram, mehāniska, elektriska vai elektroniska incidenta gadījumā, ko sedz Līgums, ar Citroën Assistance Abonents vai vadītājs, piezvanot uz Palīdzības uz ceļa tālruņa numuru, var izmantot turpmāk minēto pakalpojumu priekšrocības. Pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī, visu gadu, arī sestdienās, svētdienās un
oficiālās brīvdienās:
- Bojājumu remontdarbi un/vai vilkšanas pakalpojumi.
Transportlīdzekļa atslēgu nozaudēšanas gadījumā vai ja tās ieslēgtas Transportlīdzekļa iekšpusē, vai caurdurtas riepas gadījumā, transportlīdzeklis tiks salabots uz vietas vai aizvilkts uz tuvāko Citroën tīkla pārstāvniecību. Abonentam būs jāsedz jauna atslēgu komplekta vai rezerves riteņa izmaksas. Līgums sedz tikai palīdzības dienesta darbības un bojājuma remontdarbu/vilkšanas darbību izmaksas.
b- Bojājumu remontdarbi un/vai vilkšana
Transportlīdzeklis pēc iespējas tiks salabots uz vietas. Ja tas nav iespējams, tas tiks aizvilkts uz negadījuma vietai tuvāko Citroën pārstāvniecību tīkla remontdarbnīcu.
Abonentam jāapmaksā bojājuma remonta un/vai vilkšanas papildu izmaksas, kas saistītas ar dienesta darbībām uz autostrādēm vai līdzīgām automaģistrālēm (tādas kā autoceļu nodokļi, utml.).
5. pants - Pakalpojumi, kurus Līgums neietver
Līgums nesedz:
- Tādu papildpiederumu nomaiņu, uzstādīšanu, apkopi vai remontu, kas nav transportlīdzeklim oriģināli uzstādītas, vai to uzstādīšanas rezultātā radušos seku novēršanu.
- To detaļu nomaiņu, kas saistītas ar normālu nolietojumu automašīnas ekspluatācijas laikā atkarībā no nobrauktā kilometru skaita, ģeogrāfiskajiem un klimatiskajiem apstākļiem, ja to nomaiņa nav saistīta ar ražošanas defektiem.
- Remontdarbus, kas veikti ārpus Citroën pārstāvniecību tīkla, un šādu remontdarbu sekas.
- Apkopes un apkalpošanas darbības, kas nepieciešamas jūsu transportlīdzekļa pareizai darbībai saskaņā ražotāja instrukcijām.
- Papildpiedevas.
- Dīkstāves vai zaudēto ienākumu kompensācija.
- Darbības ar virsbūvi, krāsošanu un pasažieru nodalījumu: saules aizsegi, saules aizsargi, apšuvums (āda/audums), polsterējums, izolācijas un grīdas paklāji, infopanelis, griestu apdare, salona apdare (tai skaitā, bagāžas/dzinēja nodalījumu), plastmasa, āda, koks, salona virsmas materiāli, dekoratīvās šuves, viss salons.
- Izsisti vai sabojāti logi, priekšējie lukturi, lukturi, atpakaļskata spoguļi, nozaudētas atslēgas, riteņu diski vai tālvadības pultis.
- Elementu bojājums braukšanas kļūdu, negadījumu, zādzības, zādzības mēģinājuma, degšanas, vandālisma aktu vai dabas katastrofu rezultātā.
- Remontdarbi, kas jāveic nolaidības, braukšanas kļūdu, transportlīdzekļa neatbilstošas lietošanas (pārslodze, pat īslaicīga, autosports, utt.) dēļ vai ja nav ievērotas apkopes darbības saskaņā ar Transportlīdzekļa apkopes rokasgrāmatā ražotāja ieteikumiem.
- Durvju blīves, durvju eņģes un sēdekļu rāmji.
- Riepas/riteņi, tērauda un alumīnija diski, riteņu pārsegi un riteņu balansēšana.
- Drošinātāji, tīrītāju slotiņas un spuldzes.
- Trokšņu noteikšana, riteņu savirzes pārbaude un regulēšana.
- Izmaiņas, kas nepieciešamas, lai Transportlīdzeklis atbilstu pēc jauna Transportlīdzekļa piegādes datuma veiktajām izmaiņām likumā.
- Izdevumus, kas saistīti ar ēdināšanu, tālruņa zvaniem, degvielu, maksas autoceļiem un stāvvietām un jebkādiem iespējamiem apdrošināšanas papildizdevumiem vai uzrēķiniem.
- Navigāciju sistēmu atjaunošanu, smaržu patronu nomaiņu.
- Priekšējos un aizmugurējos amortizatorus.
- Sajūga detaļas.
- Radio/audio un navigācijas sistēmas, ja transportlīdzekļa nobraukums pārsniedz 100 000 km vai tas ir vecāks par 3 gadiem
- Akumulatora baterijas, piemēram: startera un rezerves akumulatora baterijas, elektriskās un hibrīda piedziņas akumulatora baterijas (apkope/uzlāde/nomaiņa) un citas akumulatora baterijas.
- Ksenona un LED spuldzes
- izplūdes sistēma, tai skaitā, stiprinājumi un kronšteini, izņemot katalītiskos pārveidotājus un/vai dīzeļdegvielas daļiņu filtru (neplānotās tehniskās apkopes laikā).
- Citas piekares detaļas, gultņus, lodšarnīrus, utt., ja transportlīdzekļa nobraukums pārsniedz 100 000 km.
- Jebkādas preces vai pakalpojumi, kas nav skaidri ietverti šajā Līgumā.
6. pants - Pakalpojumu apmaksa
Pakalpojumus, kas ir piemērojami Teritorijā un ko sedz Līgums, tiešā veidā uzņemas veikt Citroën pārstāvniecību tīkls un Abonentam nav jāmaksā nekādas papildu maksas par šādiem pakalpojumiem.
Pakalpojumus, kas ir piemērojami ārpus Eiropas ģeogrāfiskās teritorijas un uz kuriem attiecas Līgums, Abonents maksās par pakalpojumiem, kurus Citroën pārstāvniecību tīkla dalībnieks un AUTO-BON AC AS Abonentam atlīdzinās par visām darbībām caur Citroën pārstāvniecību tīklu. Lai saņemtu kompensāciju, Abonentam jānosūta pienācīgi apmaksāta rēķina oriģināls uz Citroën pārstāvniecību.