Pievienots 12.05.2021

1 MILJONS CITROËN C3:
PANĀKUMS, KO GUVIS UZLABOTAIS MODELIS

Trešās paaudzes Citroën C3 tikko sasniedzis nozīmīgu pagrieziena punktu, Slovākijas pilsētas Trnavas rūpnīcā izgatavoto eksemplāru skaitam  sasniedzot vienu miljonu. Klajā laists 2016. gada novembrī, C3 deva jaunu impulsu zīmolam, iemiesojot jaunu stilistisko identitāti, kas raksturo pašreizējos markas modeļus, kā arī piepildot solījumu par komfortu, kas ir viena no Citroën pamatiezīmēm.

Modelis ir pilns spēcīga rakstura un kronēts ar virkni panākumu: 2020. gadā C3 bija viens no galvenajiem spēlētājiem savā tirgus segmentā Eiropā. Nozīmīgajos tirgos – Francijā, Spānijā, Itālijā, Beļģijā, Portugālē, Dānijā, Slovākijā un Bulgārijā – tas bija pārdotāko automobiļu trijniekā.

Šie komerciālie panākumi apstiprina zīmola dižpārdokļa statusu. Būdams daudzpusīgs pilsētas auto un  “iemīlēšanās no pirmā acu uzmetiena” simbols, trešās paaudzes Citroën C3 var lepoties ar virkni ievērības cienīgu īpašību. Lai veiksmes stāsts turpinātos, Citroën 2020. gadā veica dažādus uzlabojumus, stiprinot iezīmes, kas modeli padara tik atšķirīgu un pievilcīgu. Tā ir unikāla attieksme, kas izpaužas zīmola jaunā priekšgala identitātē, plašākas pielāgošanas iespējas, nepārspēts komforts, kā arī  moderns aprīkojumu, kas ir patiesi noderīgs ikdienā.

1 MILJONS DAŽĀDU VERSIJU, PATEICOTIES PIELĀGOŠANAS IESPĒJĀM

Būdams momentā atpazīstams, C3 demonstrē unikālu attieksmi, atšķirīgu grafisko raksturu un patiesi unikālu morfoloģija ārkārtīgi stereotipizētajā tirgū. Ar mūsdienīgu un spēcīgu izskatu C3 atšķiras no visiem citiem transportlīdzekļiem savā segmentā, izceļoties ar īpaši krāšņu personību.

Tirgū debitējot 2016. gadā, C3 bija pirmais modelis, kas klientiem piedāvāja tik visaptverošas un saskaņotas pielāgošanas iespējas. Šīs iespējas kļuva par Citroën pozicionējuma indikatoru salīdzinājumā ar pārējo klāstu. 2020. gadā jaunais C3 vēl vairāk paplašināja piedāvājumu tiem klientiem, kuri meklē auto, kas atbilst viņu individuālajam redzējumam, piedāvājot 97 eksterjera dizaina kombinācijas. Pielāgošanas iespējas ļauj katram klientam pilnībā izpaust savu personību ar eksterjeru, kas stila ziņā sniedzas no modernā līdz diskrētajam un ir paspilgtināms ar kontrastējošas krāsas jumtu vai krāsainiem dizaina akcentiem. Katrs klients var izveidot savu unikālo C3, kas atšķirsies no 999 999 citiem.

Citiem vārdiem, C3 ir visplašāk personalizējamais automobilis savā segmentā. To nodrošina septiņas virsbūves krāsas, ieskaitot divas jaunas spilgtas krāsas Elixir Red un Spring Blue, kas pieejamas līdztekus jau iepriekš piedāvātajiem krāsojumiem (melnajai Perla Nera Black, gaiši pelēkajai Steel Grey, tumši pelēkajai Platinum Grey, bēši pelēkajai Soft Sand un baltajai Polar White).

Modelim ir arī četras krāsu pakotnes, kurās iekļautie Airbump® durvju elementi un miglas lukturu ietvari tagad pēc izvēles pieejami smaragdzaļajā Anodised Emerald krāsā papildus līdz šim piedāvātajai melnajai, baltajai un sarkanajai. Piedevām ir pieejamas četras jumta krāsas, ieskaitot moderno Emerald Blue (papildus Opal White, Onyx Black, Aden Red). Jumta krāsas ir pieskaņotas spārnu spoguļiem un aizmugurējo sānu paneļu apdarei, un tās papildina trīs jumta dekori: grafisku tēmu (Red, Techwood, Emerald) veidā ar uzlīmēm uz jumta kapsulas un sānu paneļiem.

CITROËN C3 PIEVILKŠANAS SPĒKS ATSPOGUĻOJAS ARĪ PIRKUMU DAUDZVEIDĪBĀ, TAI SIMBOLIZĒJOT

1 000 000 klientu “iemīlēšanos no pirmā acu uzmetiena”. 41% procents pirkumu bija dārgākajos izpildījumos Shine un Shine Pack, 65% no pārdotajiem auto bija ar divu toņu virsbūvi, savukārt 68% no pārdotajiem – Airbump® durvju elementi.

1 miljonu sekunžu (11 dienas) jaunā C3 dizaina pakotne automašīnas personalizēšanai būs bez maksas. Pakotne ietver: jumtu un spoguļu korpusus īpašā krāsā, eksterjera dizaina elementu krāsu pakotni, jumta dizainu, Ambiance Techwood interjera risinājumu, kā arī īpašo virsbūves krāsu Rouge Elixir (ja klients to vēlas).

Darbvirsmas versija