PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. Privātuma nosacījumi un sīkdatņu izmantošana (cookies)

Pievienots 13.02.2020

Kopš nonākšanas tirgū ir pārdoti 4,5 miljoni C3 automašīnu, padarot šo modeli par pārdotāko automašīnu Citroën modeļu klāstā un nodrošinot 5. vietu Eiropā savā segmentā 2019. gada decembrī, kā arī C3 ir atzīts par 3. pārdotāko automašīnu Francijā. Harizmātiskais un apburošais C3 turpina iekarot pozīcijas savā segmentā, vēl vairāk uzlabojot savu unikālo dizainu, krāsainās pielāgošanas iespējas un Citroën raksturīgo komforta līmeni. 2016. gadā C3 modelis apliecināja interesi par Citroën zīmolu, jo to visā pasaulē iegādājās vairāk nekā 750 000 klientu. "Inspired By You" (Jūsu iedvesmots) veiksmes formula turpina piesaistīt pilsētās un piepilsētās dzīvojošus jauniešus, kam raksturīgs radošums, optimisms un nepārtraukta kustība. Ieviešot šīs izmaiņas, Citroën spilgti apliecina savu vēlmi atšķirties no citiem. Īsumā, jaunais C3 ir modelim ir lielākās personalizācijas iespējas un ērtākā lūka savā segmentā.

 

UNIKĀLAS PIELĀGOŠANAS IESPĒJAS: JAUNS DIZAINS UN PLAŠA IZVĒLE 

• Jauns dizains atšķirību uzsvēršanai. Jaunais Citroën C3 ar savu pārliecināto stilu un unikālo virsbūvi turpina ieviest izmaiņas tirgū pieņemtajās normās. Drošais priekšpuses dizaina stils ir CXPERIENCE konceptauto iedvesmots, iekļauj LED lukturus, kā arī jauna dizaina 16" un 17" lietos diskus, bet jaunais Airbump® vēl vairāk uzsver šīs automašīnas uzticamību. 

• Plašas pielāgošanas iespējas: Citroën ļauj ikvienam izveidot savu personīgo auto atbilstoši savām vēlmēm. Jaunā C3 pielāgošanas iespējas klientiem piedāvā 97 iespējamās kombinācijas, tai skaitā jaunas virsbūves krāsas (Elixir Red un Spring Blue), jauna krāsu paka, jauna jumta krāsa un jauni salona dizaina varianti, piemēram, siltais Techwood un dinamiskais Emerald dizains.

 

NEPĀRSPĒTS KOMFORTS UN JAUNĀKĀS TEHNOLOĢIJAS

• Jaunais Citroën C3 ir izveidots tā, lai ikviens brauciens būtu patīkams.

• Labsajūtu automašīnā nodrošina jaunās paaudzes Advanced Comfort sēdekļi un vadītāja rokas balsts, kā arī jaunākās tehnoloģijas, kas nodrošina patīkamu braucienu (filtrācija, stūrēšana). 

• Patīkams modelis ar plašu lietderīgo tehnoloģiju klāstu ikdienā apvieno mieru ar mūsdienīgiem risinājumiem. Raksturīgi savam laikam, jaunais C3 ir aprīkots ar priekšējiem parkošanās sensoriem (jaunums), kas ir jau 12. autovadītāja atbalsta tehnoloģija, nodrošinot komfortu kopā ar bezatslēgas piekļuves tehnoloģiju, braukšanas kalnā uzsākšanas tehnoloģiju un tādām drošības tehnoloģijām kā aktīvās bremzes, ceļazīmju atpazīšanas tehnoloģija un automātiskā tuvās-tālās gaismas pārslēgšana.

• Savienojamības pakalpojumi nodrošina autovadītāja atbalstu, navigācijas darbību un iespēju pieslēgt viedtālruni (Connect Assist, Connect Nav, Connect Play).

 

PIEMĒROTS VISIEM IZMANTOŠANAS MĒRĶIEM

• Kompakts un izmanīgs, jaunais Citroën C3 ikdienā sniedz lielisku braukšanas pieredzi atbilstoši tirgus augstākajam līmenim.

• Šī daudzveidīgā pilsētvidei paredzētā automašīna ir pieejama ar efektīvu dzinēju klāstu.

“Kopā ir pārdoti vairāk nekā 4,5 miljoni C3 automašīnu, bet kopš trešās paaudzes izlaišanas tirgū 2016. gadā ir pārdotas jau 750 000 automašīnas! Komerciālā veiksme apliecina šī modeļa kā visvairāk pirktās mūsu zīmola automašīnas statusu. Eiropas tirgū C3 ieņem godpilno piekto vietu. Citroën plāno turpināt šo veiksmes stāstu, stiprinot tās īpašības, kas liek zīmolam atšķirties: unikāls izskats, zīmola jaunā dizaina identitāte, plašas pielāgošanas iespējas, augsts komforta līmenis un modernākais aprīkojums izmantošanai ikdienā. Īsts piemērs tam, ko klienti sagaida no zīmola ar saukli "Jūsu iedvesmots" ("Inspired By You"). Šis modelis ir svarīgs arī tāpēc, ka jaunais C3 ievieš jaunu Citroën konceptauto iedvesmoto vizuālo identitāti". Vincents Kobjē (Vincent Cobée), Citroën izpilddirektors.

Darbvirsmas versija